Friday, November 28, 2008

Appy B'day Yayah

Appy bday to yayah...
Appy bday to yayah...
Appy bday to yaaaa yyyah...
Appy bday to you...
Semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki boleh belanja aniq ngan ibu selalu!!

Thursday, November 13, 2008

Birthday Party Min

Ujung minggu lepas.. ari ahad 09 Nov 2008.. saya .. yayah n ibu.. gie Mc Donald Tmn Equine.. sambut birthday Kak Min.. anak untie Melor kawan opis yayah... best tau... kat bawah nie antara gambar-gambar semasa party berlangsung... ibu ngan yayah saya kata saya nakal buat majlis orang macam majlis sendiri.. kenapa?? eheheh nanti saya dedahkan rahsianya.... Inilah Kak Min.. cantik tak kek dia?? kek tu nyaris-nyaris saya jatuhkan.. yayah sempat tangkap saya.. kalau tidak.. tak sempat semua orang amik gambar kek nie.. ehehehhehehe
Nampak tak Kak Min ada kepak Butterfly?? eheheh saya tarik kepak Butterfly Kak Min.. huhhh selamat nasib tak tercabut... ehehhe sorry Kak Min!!!
Saya ngan muka tak malu.. majlis belum mula saya dah makan fries dulu.. hampir separuh saya makan.. ehehhehe
Emmm dap.. dap...
Main bola beracun... ehehhe aniq kalah.. Kak Min yang menang...

Menari... eheheh saya biasa la pantang dengar lagu asik nak bergoyang aje.. kebetulan masa party uncle tu bukak lagu Chicken Dance.. lagu kegemaran saya apalagi... bergoyang sakan la saya.. menari ala-ala Pak Maun kata ayah.. ehehhehehehNie satu lagi angkara saya.. saya suka dengki kat Fasissa... eheheheh ibu sampai kata "emm apa la yang aniq dengki sangat ngan farissa nie?? tarik baju la asik kacau farissa je".. eheheh alaa ibu kacau aweks cun sekali sekala takkan salah buuu... ehehhehehe Sorry Farissa muahhh opsssss

Tuesday, November 4, 2008

Rambutku!!

Semalam yayah bawak saya gunting rambut... nielah stail rambut baru saya... ahahha yayah kata baru la stail boy... eheheh yayah bengang sebab kalau orang jumpa saya ada yang ingat saya girl... eheheh

Gaya mannnn(ultraman).. ehehhehehe

Aksi Menonton TV Lagi

Aksi-aksi saya masa menonton TV....
Masa nie ibu suruh saya senyum... nie la aksi saya kalau ibu suruh senyum....
Chewahhh senyum tapi menjeling...
Tengok TV.. tapi bila ibu suruh senyum nie la jadinya... ehehheheh
Tengok TV.. tengok jugak tapi ajak kena ada sama.. ehehheheh

Bajakku!!

Aceh yayah!!.. yayah gie perlis belikan saya ajak(bajak) besar... sebagai upah kena tinggal 4 ari ngan ibu... huuuhhhhhh ajakkkkkkk... kenderaan yang paling saya suka.... Ada satu aritu yayah bawak saya pergi cyberjaya kebetulan saya jumpa bajak tengah angkut tanah masuk dalam lori.. yayah berhenti tepi jalan suruh saya tengok.. sampai terjerit-jerit saya panggil bajak tau... uncle yang bawak bajak tu panggil saya ajak naik bajak.. tapi ibu ngan yayah tak sporting la.. tak bagi saya naik bajak.. eheheheh Nie bukan aksi saya gigit bajak tau.. tapi saya sayang kat bajak yang yayah belikan.... ayang ajakkk .. saya seronok sungguh main bajak yang yayah bagi.. saya naik atas bajak... main angkat keta.. macam-macam aksi bajak nie boleh buat tau!! ehehhehe

Sunday, November 2, 2008

Wajah Keletihan

Ari sabtu lepas saya ngan bu gie KL naik tetapi (eheheh LRT) saya jalan-jalan ngan bu sebagai upah supaya saya tak ngamuk-ngamuk n menangis sebab nak yayah..yayah gie perlis dari ari rabu... saya takde kawan jadi saya ngamuk-ngamuk la.. sebagai upah jangan ngamuk-ngamuk.. tapi ibu saya dera suruh jalan & main sampai kepenatan... saya gie teman ibu amik baju... lepas tu ibu teman saya plak main kat sogo.. seronok tau nailk tetapi sampai saya jerit-jerit n lompat-lompat... ibu apa lagi sengeh cam kerang busuk la bila orang tengok saya... ibu kata eiii rasa nak sorok dalam baju aniq.... ehehehheh nielah wajah keletihan saya setelah balik ke rumah.. baru masuk kereta saya dah tido sampai la ke rumah.. masuk rumah ibu dukung pun saya tak sedar saya tido dari pukul 2.30 ptg sampai pukul 6 ptg..
huhhh penat sungguh sampai tercopong mulut.. opsss nasib lalat tak masuk.. ehehhehehe