Monday, April 11, 2011

Berhibur Bersama Ibu

28 aribulan yang lepas, ibu amik cuti sehari sebelum buat 'dental surgery'. Ibu pun bawak la tempat wajib kami.. mana lagi kalau tak Jusco... sambil tu ibu boleh beli barangan dapur & lauk untuk seminggu.. memandangkan ibu akan bercuti seminggu selepas wat surgery.. ibu cabut 3 batang gigi.. 2 surgery.. 1 cabut biasa... sehari selepas surgery gusi ibu bengkak... pipi ibu jadi besar.. mujur ibu dah pesan awal-awal ngan abang.. jangan pukul atau cubit.. ehehe abang kesian kat ibu.. cuma pegang aje... sambil tiup... ehehehhee tapi itupun ibu dah menjerit.. apa la ibu nie abang pegang sikit je... Pow ibu main car kat Jusco... Muka gembira.. sebab abang dah naik 2nd round... ibu sms kat mak tam.. dia kata kalau tak nak turun lepas 2nd round.. akan jadi kejadian yang sama masa digenting.. mihahahha tak la ibu abang dah besar.. abang dah baik.. :D Lepas main... jalan-jalan & membeli belah... ibu tanya abang.. lapar tak?? abang nak makan apa?? abang apa lagi pilihannya ialah KFC... ibu minum air je... sebab ibu dah kenyang.. abang yang makan nasi + ayam KFC seketul + 2 botol air nutrigen... air coke?? ibu punya.. saya dilarang keras untuk minum!! Terbonjol-bonjol pipi abang makan.. ehehehhehe

Ayam dah selesai... tinggal nasi sket lagi... huhhh betul2 nak besar macam ibu & yayah nie... ehehhe mekacih ibu bawak abang jalan-jalan.. balik rumah mata pun layu... yayah balik tengok abang dah zzzzz diawan biru... bangun dari tido.. apalagi agenda wajib dipetang hari la.. main basikal ngan kakak-kakak... kalau kakak takde abang main basikal didepan rumah aje... janji dapat main... ehehehhehe