Friday, December 28, 2007

Rajin Aniq Rajin

Rajin aniq rajin.. rajin la belajar.. eheheh masa nie ayah tinggalkan saya atas tilam suruh baca buku... tiba-tiba.. ibu jeritt... aniq apa kamu buat nie?? saya pun huhhh nape ibu?? ngan gaya konfius...eheheh saya gelak la... saya amik buku letak atas kepala... dan jalan-jalan la... eheheh ibu ngan ayah geleng kepala tengok saya macam nie....


Wednesday, December 26, 2007

Gambar Pada November 2007

Niela gambar terbaru saya... ibu ngan ayah suruh saya posing... jadi saya posing la....



Nie tanduk lembu saya yang ke-2 tau... topi lembu saya yang dulu dah x ok sebab saya dah membesar... saya dah besar ibuuuuuuuu





Bersantai sebentar setelah penat berposing..... huuuhhhhhh

Monday, December 24, 2007

Saya setelah berumur 6 bulan

Pada 18/12 genap umur saya 6 bulan... Ibu kata wahh sekejapnya anak ibu dah besar... saya sekarang dah pandai kedepan.... bila dah pandai bergerak saya cari awek la.....

Nie kawan saya alamak sape nama dia yer?? Saya lupa la.. ibu... nama awek nie sape yer lupa laa... Awek nie anak uncle Yang kawan ayah saya.... comel tak?? ehehehehhe

Gambar nie bukan saya cari awek tapi cari kawan saya... nama dia black! Black tu meow ibu saya... saya suka kacau dia... tempat lepak dia bawah meja.. jadi saya pun masuk bawah meja juga la....

Sunday, December 2, 2007

Teka saya dimana???

Aaaaa ayah skodeng apa tu dalam baju?? ada apa yer dalam baju ayah?????

Taraaaa ada saya... saya ngamuk2 aritu... semua ayah buat tak kena jadi ayah masukkan dalam baju terus saya diam.... ayah kata laa diam pulak masuk dalam baju.. nak masuk dalam perut ibu semula ke?? Sekali ayah skodeng saya dah krohhhh krohhhh krohhhhh ngantuk rupanya kata ayah.... (Malunya!!! buruk perangai saya kan?? eheheheheh)


Saturday, November 24, 2007

Pandainyaaa

Saya dah pandai pegang botol susu sendiri!!! Huhhhh selamat dah pegang sendiri kalau tak nanti ayah kacau amik botol saya.... Besarkan botol saya??? Saya minum banyak tau kalau tak cukup nanti saya jerit minta lagi kat ibu.....


Thursday, November 15, 2007

Saya Pada November 2007



Semua nie gambar terbaru saya... eheheh nampak nakal tak saya??? Ibu dan ayah saya memang suka kenakan saya.. huuuuhhhhh

Seperti biasa saya sentiasa suka tersenyum walaupun bangun dari tido... Ibu kata saya murah senyuman...

Amacam nampak cam professor tak??? Ini angkara ayah saya.... dia suka buli saya... ibuuuu tolongggggg

Huuu ayah nie asik kacau aje laaaa

Aaaaaa mana awek pakai baju merah... jaga2 jangan dekat nanti saya tanduk kang.. mooooooo


Suka saya dapat naik buai nie.. tp saya kecik lagi belum pandai duduk... Ibu kata saya tak boleh duduk lama-lama nanti bongkok... bongkok tu apa ibu??? eheheh cam sin chan aje...

Sunday, November 4, 2007

Penat Belajar

Gambar nie diambil masa saya mula pandai kedepan 3 langkah..kali pertama saya bergerak... horeyyyy selama nie saya pandai berguling-guling aje..... setelah penat bermain... saya keletihan.... penatnyaaaaa.... krohhh krohhhhh



Saturday, October 27, 2007

Gambar Raya Pertama Saya

Nie la baju raya saya yang pertama dan raya saya yang pertama... Macam Pakaji x?? Pakaji kemetot....ehehehhehe

Posing sket.....

Nie la gambar keluarga besar saya... saya ngan tok pah... yang pakai baju kurung coklat tu la kak iman... yang suka buli saya...semua ada kecuali ayahuda...mama.. ayah long.... kak eda... abang chap & kak anis... ayahuda la yang amik gambar nie..

Inilah ibu & ayah saya.. tinggi x songkok ayah saya?? Maklum la org johor... eheheh saya orang selangor lahir kat selangor...

Nie gambar saya bersama mak tih & mak tam.. ibu pun ada... ehehehheheh

Nie pulak gambar mak chik... sebelah kanan ibu along sebelah kiri ibu angah... dua2 nie anak ayah ngah saya..saya mana?? emm ibu tutup saya la... nampak tangan saya je.. ibuuuuuuuu

Nie bersama nenek esah... eheheheh nenek sedara sebelah ayah saya kat yong peng... dia x percaya saya baru umur 4 bln...

Friday, October 19, 2007

Semasa Dimasukkan Ke Hospital Sebelum Raya


Pada 8 Oktober 2007 saya telah dimasukkan ke hospital di bangi...saya kena selsema selama seminggu dan pada 8 haribulan tu ibu bawa saya ke klinik. Selepas saya di nab dada saya masih berbunyi-bunyi jadi doc masukkan saya ke hospital.. doc kata paru-paru saya kena jangkitan.. sebab tu ada bunyi-bunyi...huu tengok sedihkan muka saya?? Kakak tu masukkan ubat melalui kaki saya... masa doc nak cucuk kat situ ramai yang pegang saya... doc.. nurse 2 org.. ayah ngan ibu tapi doc kena tendang sebab saya kuattt ... Fisiotrapi saya kata saya garang grrrrrrrr. Saya ditahan wad selama 4 hari... Alhamduillah... saya boleh balik kalau tidak saya.. ibu ngan ayah beraya di KL bertiga aje laa...


Lena saya tido bersama bean saya... Bean tu kawan saya... ayahuda yang beli.. TQ ayahuda..


Tengok la doc balut kaki saya.... macam kaki mumia plak... eehhehehehe

Saturday, September 15, 2007

Selepas Pantang


Haaa sapa nak kena penumbuk ngan saya?? masa nie umur saya baru 51 hari... Ibu saya suruh saya berposing sebelum hantar ke nursery jadi saya tunjuk penumbuk laa....

Tarian itik gembo-gembo... Taraaaaa... Masa nie umur saya berapa yer?? emmm 70 hari saya dah 2 bln lebih laa...

Macammana tergoda tak dengan senyuman saya nie??? eheheh senyuman cari makan tauu... ayah kata senyuman pencinta wanita... ehehehehhehe

Termenung sejenak sebelum pergi jumpa mama... saya nak ke KLIA nak hantar mama pergi umrah dengan ayah long... emmm nape saya kena pakai topi lembu yer??

Yehaaaa ibu dah siap jom kita jalan jumpa mama.. tok pah.. mak tih.. mak tam.. mak chik.. abang chap... kak eda... kak anis....kak iman gulp kak iman alamak nanti kak iman buli saya ar... ibuuuuuuu

Friday, September 14, 2007

Semasa Dalam Pantang



Semasa tujuh hari.... Uwaaaa ayah saya nak balik KL laaa saya ngan ibu kena tinggal JB ngan tok pah... ayahhhhh nak ikut!!!

Semasa berumur 20 hari... sedapnya saya tidooo masa nie rambut saya banyak lagi.....

Bergambar bersama bear hadiah dari kawan ayah dari france... Haaa bear?? saya lelaki la mana boleh main bear....
Siapa lagi comel??Saya ke bear... Mesti laa emmmm

Huuuu jari-jariku.... comel-comel tak jari saya... atok pah kata kalau tengok jari saya rasa nak gigit-gigit je.. bahaya nie!..


Gaya ala-ala otomen taro... heyaaaaaa

Thursday, August 23, 2007

Kawan kawan Ibu Saya




Gambar atas nie semua auntie-auntie yang melawat saya semasa saya lahir. auntie ina.. auntie fiza.. auntie ita..auntie mazni... auntie ida..auntie jaz.. auntie norul.. auntie wanie.. auntie sham.. auntie aida & auntie ct opsss bukan auntie ct la akak ct... ehehehhe kawan pun ada tau....nama dia syafiq.... tapi dia dah besar.. nanti dah besar boleh saya main lari-lari dengan dia.. boleh kan ibu???