Tuesday, December 30, 2008

Koleksi Aniq Disember 2008

Antara gambar-gambar terbaru saya....

Saya menyelit kat tengah.. sambil aim kek man igaa... ehehhehe

Aksi terbang... ibu ngan ayah tertanya-tanya mana saya dapat aksi terbang atas basikal...

Muka baru bangun tido... ehehhehe masa nie lum potong rambut lagi..

Pakai mask.. eheheh kelakar je bila pakai mask automatik mulut nak buat cenggitu... nape yea?

B'day Kak Iman

25 aribulan aritu saya balik JB.. ada majlis b'day May (Kak Iman) ngan Deda (Kak Eda)... ehehe nie la antara koleksi gambar masa majlis berlansung...May yang ke-3 taun.. Deda plak yang ke-18... Tema majlis.. Hitam/Pink/Merah...

Kek b'day may.. ada 3 sebenarnya tapi keluarkan 2 aje.. kek tu ada raksase kecik.. satu lagi man iga(Ultraman Tiga)
May potong kek ngan Deda...
Antara kawan-kawan May n kawan-kawan Deda yang ada aritu..

Nyum.. nyum nyummm
May n Family... Makcik.. Iyaa(Alia)..May n Ayah(Pakcik)

Bergambar ngan atok....
Iyaa.. ngan maktih... ehehehehhe comel tak iyaa???


B'day Girl.. May!!

Tuesday, December 23, 2008

Saya Dah 18 Bulan

Saya dah 18 bulan?? eheh aritu ibu cakap kejap aje aniq dah besar yea?? dah jadi lawan gaduh ibu?? eheheh saya selalu gaduh ngan ibu.. sian ibu.. abis saya suka buat ngan nak apa yang ibu larang.. kekadang sampai ibu ilang sabar... yayah pun sama..
Ibu kata saya sejak balik dari JB dua minggu ari makin pot pet..pot pet.. eheheh asik membebel je ibu marah saya... eheheh apa la ibu nie orang cakap ngan ibu.. ibu tak paham.. ibu kata saya bebel... sekarang nie saya suka tengok citer nonan(conan), maannnn igaaa (ultraman tiga) kalau pagi2 mesti la citer kegemaran saya didooo (loop di doo) pastu cam biasa la pantang dengar lagu yang best sket mula la saya buat aksi menari saya...
2 minggu lepas saya dah buat angkara sampai ibu pun tak terkata apa.. saya main hp ibu... nak tepon atok.. saya pegang hp ibu.. ngah call atok.. dengar je suara atok.. terus terpadam hp ibu... eheh hp ibu dah bengong saya kejakan.. sejak saya umur 5 bulan saya dah kejakan hp ibu ..abis hp ibu bercalar2 tapi lama gak hp ibu bertahan sampai la umur saya 18 bulan eheheheh dah biasa hp ibu terpadam sendiri sebab bateri.. ibu pun cuba la caj.. tak bleh on gak.. ibu cuba tukar bateri pun sama... tamat la riwayat hp ibu... eheheh ibu hanya mampu geleng kepala tak terkata apa dah.... masa tu ari jumaat ibu jaga saya sebab saya demam... yayah call banyak kali tak dapat bila balik yayah masuk je ibu dah ngadu angkara saya.. ehehehe saya biasa la wat dek n muka tak bersalah... bukan salah saya bu tapi hp ibu yang buruk... hehehe cover diri sendiri.. nasib ibu tak ngamuk.. kalau ibu ngamuk kalah datuk harimau...
esoknya ibu beli hp baru.. ibu bagi saya hp lama ibu... saya tak mau.. saya nak hp baru gak... bila ibu bg hp lama ngan selamba saya kata " dah kocak" "bu.. buuu dah kocak...." ibu hanya mampu jawab "iyalah... pandai anak ibu... nak hp baru yea??" ahahahah baik tak saya??? bukan senang ibu nak beli hp baru kan?? kan?? kan?? gambar terbaru saya?? emm tunggguuuuu!.. tunggu masa b'day party kak iman kat JB..