Sunday, November 2, 2008

Wajah Keletihan

Ari sabtu lepas saya ngan bu gie KL naik tetapi (eheheh LRT) saya jalan-jalan ngan bu sebagai upah supaya saya tak ngamuk-ngamuk n menangis sebab nak yayah..yayah gie perlis dari ari rabu... saya takde kawan jadi saya ngamuk-ngamuk la.. sebagai upah jangan ngamuk-ngamuk.. tapi ibu saya dera suruh jalan & main sampai kepenatan... saya gie teman ibu amik baju... lepas tu ibu teman saya plak main kat sogo.. seronok tau nailk tetapi sampai saya jerit-jerit n lompat-lompat... ibu apa lagi sengeh cam kerang busuk la bila orang tengok saya... ibu kata eiii rasa nak sorok dalam baju aniq.... ehehehheh nielah wajah keletihan saya setelah balik ke rumah.. baru masuk kereta saya dah tido sampai la ke rumah.. masuk rumah ibu dukung pun saya tak sedar saya tido dari pukul 2.30 ptg sampai pukul 6 ptg..
huhhh penat sungguh sampai tercopong mulut.. opsss nasib lalat tak masuk.. ehehhehehe

No comments: