Thursday, November 13, 2008

Birthday Party Min

Ujung minggu lepas.. ari ahad 09 Nov 2008.. saya .. yayah n ibu.. gie Mc Donald Tmn Equine.. sambut birthday Kak Min.. anak untie Melor kawan opis yayah... best tau... kat bawah nie antara gambar-gambar semasa party berlangsung... ibu ngan yayah saya kata saya nakal buat majlis orang macam majlis sendiri.. kenapa?? eheheh nanti saya dedahkan rahsianya.... Inilah Kak Min.. cantik tak kek dia?? kek tu nyaris-nyaris saya jatuhkan.. yayah sempat tangkap saya.. kalau tidak.. tak sempat semua orang amik gambar kek nie.. ehehehhehehe
Nampak tak Kak Min ada kepak Butterfly?? eheheh saya tarik kepak Butterfly Kak Min.. huhhh selamat nasib tak tercabut... ehehhe sorry Kak Min!!!
Saya ngan muka tak malu.. majlis belum mula saya dah makan fries dulu.. hampir separuh saya makan.. ehehhehe
Emmm dap.. dap...
Main bola beracun... ehehhe aniq kalah.. Kak Min yang menang...

Menari... eheheh saya biasa la pantang dengar lagu asik nak bergoyang aje.. kebetulan masa party uncle tu bukak lagu Chicken Dance.. lagu kegemaran saya apalagi... bergoyang sakan la saya.. menari ala-ala Pak Maun kata ayah.. ehehhehehehNie satu lagi angkara saya.. saya suka dengki kat Fasissa... eheheheh ibu sampai kata "emm apa la yang aniq dengki sangat ngan farissa nie?? tarik baju la asik kacau farissa je".. eheheh alaa ibu kacau aweks cun sekali sekala takkan salah buuu... ehehhehehe Sorry Farissa muahhh opsssss

3 comments:

Nadra Farissa said...

Berkenan tuh.. Farissa pun cam tak kesah.. siap kiss sblum balik.. ahaks..

Aqeef Aniq said...

tula nasib farissa tak kisah sian farissa kan?? aniq aniq... dengki orang ajee

mama_yang_cool said...

amboi... farisa curang nampak... hehehe