Friday, February 13, 2009

Menyanyi

Nie video saya menyanyi lagu Cantek.. ehehhe suka2 saya je bagi tajuk yayah kata tajuk sebenarnya.. Putuskan Saja Pacarmu...
Lirik dia
Kau Gadis Ku Yang cantik..
Cuba lihat aku disini...
Disini ada aku yang cintapadamu....
Sebab tu saya sebut cantek... ehehehehehe

nie pulak sesi temuramah ekslusif oleh ibu... ehehhehe

Aniq Feb 09

Nie la gambar terbaru saya... gambar nie ibu amik semalam masa jaga saya kat rumah... saya kena cirit birit dah 2 ari ibu jaga kat rumah.. ibu pun sampai gelakkan saya.. bila saya prottt prott je saya terus cakap ngan ibu.. "ibu.. yak.. yak"... saya geli nak suruh ibu basuhkan.. bila yayah prottt je saya skodeng plak suar yayah.. pastu cakap ngan ibu "tak dee" eheheh mana tak yayah ngan ibu gelak... pantang oreng kentut mesti saya skodeng seluar... eheheheheheh