Thursday, April 5, 2012

Angkara Siapa?

Angkara siapa?? ahahha mestilah angkara abang siapa lagi dalam rumah tu yang budak kecik mestilah abang.. kalau ibu ngan yayah confirm lah ada yang tak kena...
Pantang ada peluang.. bila keta kotor je abang pun mulakan contengan abang... abang tulis nama abang AQEEF... kekadang siap ngan bunga... aritu masa edot datang rumah abang nampak keta edot kotor.. abang conteng gak nama abang kat keta edot... hahah siap ada gambar senyum... ibu sanggup basuh kereta malam-malam supaya abang tak conteng.. ahahh ada hikmahnya kan bila abang pandai menulis nie.. ibu ngan yayah jadi rajin basuh kereta.. ehehheheh
Nampak gunting nie?? gunting nie gunting kuku masa abang kecil.. abang amik kat bilik yayah n gunting bulu kangroo yang ibu beli.. nie kali ke-2 abang buat.... kali nie ada bulu tambahan yang abang gunting...
nampak tak ada putih2 atas karpet tu?? tulah hasil guntingan abang... selain kanggaroo mangsa guntingan abang ialah....
taraaa kawan abang la benny... tengok benny siankan?? abang gunting bulu dia.. abang buat kerja nie masa ibu ngah buat kerja kat bilik yayah... bukan itu aje... abang gunting seluar panjang ibu juga.... eheheheh sorry ibu... bila ibu tanya siapa punya angkara?? sambil senyum angkat tangan.. abang jawab "SAYA!!!"... disebabkan abang ngaku ibu pun tak terkata apa-apa.. ibu cuma cakap ngan abang gini "Abang.. jangan la gunting bulu kangaroo ke benny ke.. sian tau kalau benny terluka camne.. mujur takde pape.. kalau benny berdarah kan susah!" bila ibu sedar seluar ibu plak kena potong.. ibu kata gini "Abang jangan la potong seluar ibu ke sesiapa punya baju atau seluar.. nanti dah koyak takde baju atau seluar nak pakai apa??" huhuhuhu amap ibu.... abang janji abang tak buat lagi... ibu kata "emm boleh caya ke?? janji tau jangan buat lagi.. kalau tak ibu tak kawan atau ibu lari rumah nanti biar abang tinggal ngan mak lain" huhuuhuh ibu abang tak mau mak lain.....