Monday, September 2, 2013

Penyelesaian Masalah...

Aritu masa ibu nak keluar rumah ibu jerittt...

Ibu : abang! ohh abang!!! kenapa pakai sandle sebelah lain ni??
Masa tu yayah pun ada kat luar rumah
Yayah : Kenapa?
Ibu : Nie ha abang nie pakai sandle sebelah lain.. sebelah lain..
Yayah : Mana?
Ibu : Tengok tu...Alamak yah... kasut abang kan putus...patut la dia pakai gini...
Yayah : Ahahahah kasut putus nak jalan camne? ahahahah yayah suka jangan penyelesaiannya walaupun sebenarnya salah pakai sandle lain-lain
Ibu : Idea yang bijakkkk jadi boleh la pakai kan??
Yayah : Hahahaha abang .. abang...
Ibu : Alamak tak jadi la nak marah nanti kena bebel ngan abang plak sebab tak gantikan sandle baru tuk dia.. huhhuuh
Abang : Huhhh selamat tak kena marah.. huhuhuhu
Nielah sandle yang abang pakai... 
Gara-gara yang coklat putus kat tengah yang itam putih putus kat tepi bawah.. mujur sebelah kiri & sebelah kanan yang putus jadi abang boleh la guna... miahahahhaha hebat tak idea abang??