Tuesday, September 11, 2012

Beraya

Selamat Hari Raya belum lambat lagi kan walaupun dah 24 ari raya ehehehe rayakan sebulan ibu kata.. huhuhuhu .. maaf atas salah silap abang yea.. iyalah mana tau abang ada buat salah pada acik, untie,uncle atau kawan-kawan abang...kalau nak raya kerumah abang jom la.. tak raya pun boleh datang jugak.. boleh kawan ngan abang... Raya taun nie abang rasa kat kampung ibu.. gambar raya ibu lupa nak masukkan dalam pc nanti bila ibu dah masukkan abang letak sini yea.. taun nie tema grey.. ibu pilih grey sebab abang nak warna black.. tapi ibu kata black nanti panas la.. kita tukar grey yea.. Minggu lepas abang baru berpeluang beraya ke rumah kawan yayah ngan ibu sebab selepas raya ibu ngan yayah sibuk dengan bermacam hal..
Abang...
Adik.. puteri berbonjol... miahahahha yayah, ibu ngan abang panggil adik puteri berbonjol...

Hobi Baru abang

Hobi baru abang sekarang iyalah melukis.. macam-macam abang lukis... gambar hari perbarisan... bajak.. dan abang ada gak lukis bendera malaysia.. abang lukis 3 bendera.. 1 untuk abang.. 1 untuk ibu dan 1 untuk yayah.. yayah punya tak berwarna sebab abang dah penat mewarna.. huhu amap yayah...
Kereta kebal hari perbarisan....
 Bendera malaysia yang abang lukis....