Wednesday, December 28, 2011

Kawan-kawan abang...

Huhuhu kawan-kawan abang semakin membesar bagi johan... abang pun makin besar jugak.. minggu depan dah nak masuk sekolah dekat ngan opis ibu... ibu kata abang dah tak pergi rumah nenek n mbak kinah lagi... abang kena bangun pagi gosok gigi.. mandi pagi... huhuhu dah tak boleh bangun lewat ke bu?? kena gie sekolah?? alamak...
Persediaan untuk ke sekolah.. belajar mewarna kat opis ibu masa mbak coti.. huhuuhuh
Benny yang membesar bagai johan.. huhuh ibu kata asik makan je kan dah gemuk.. panjat kusi pun sangkut.. huhhuh.. dia sibuk tengok abang main hotwheel... kalau abang main je mula la dia ngan Ticco menyibuk..
Dua-dua tunggu hotwheel abang.. kalau kereta tu berhenti atau terjatuh...
haa tengok si Ticco ada hati nak tolong betulkan kereta abang yang dah berhenti tu... ahahahah Ticco pun besar gak tapi tak seberat Benny...
Nie pulak Si Tuck ngan Linny... Tuck abang yang besar tu.. cuba tengok besar mana derang berbanding duit 50 sen.. huhuuhu dah giant.. ibu dah takut nak pegang.. kalau bersihkan ibu jerit panggil yayah suh amik mereka berdua nie... yang Ming-Ming dah mati.. tak tau kenapa.. mulanya dia terapung-apung aje.. lepas 3 ari ibu bangun tido tengok dia dah terlentang kat dasar aquarium.. huhuh sian dia mungkin sakit atau kena gigit ngan kawan-kawan kata ibu... huhuhu jadi tinggalla 2 ekor kucing ngan 2 ekor kura-kura... ada 2 ekor kucing lagi kat depan rumah kucing Untie Liza yang abang ngan ibu bagi makan... nama dia Aboi ngan Omel... huhuh dua-dua warna kuning..
Abang ada minta ngan ibu untuk bela hamster, burung ngan rabbit.. tapi ibu tak mau.. ibu kata "Cukup la tu bang yang berempat pun ibu dah penat, inikan nak tambah lagi... nak jadikan rumah kita zoo ke??" huhuhuu alaa ibu nie abang nak ada pasukan Wonderpets yang sebenar.. huhuhuuhuh tak sporting la ibu nie...
Mana ibu tak marah.. bab makan je abang tolong.. bab bersihkan abang cabut lari.. huhuhuhuhu sorry ibu abang kecik lagi tak pandai nak tolong cuci... ehehehehehhe