Thursday, July 31, 2008

Kereta Katak

Inilah gambar saya ngah naik katak.. katak nie atok pah belikan sempena birthday saya... Apahhh acihhhhh


Byeee yaayah.. byeeee buuuu.. nak gie umah nenneekkkk



Aksi terbalik pulak.. ehehhehe

Monday, July 28, 2008

Aniq Terseliuh

Aniq terseliuh?? pelik kan tapi ibu kata tak pelik sebab saya lasak... Ari khamis saya asik merengek aje.. ibu saya ingat penat atau kenapa ibu tidokan saya cepat...esoknya bangun pagi ngamuk-ngamuk lagi ibu ingat saya sakit-sakit badan maklum la budak lasak so ibu hantar jugak saya pada ummi... tiba pada ummi saya tido ngan merengek aje.. ummi dukung saya.. petang tu ibu ngan ayah amik ajak gie makan kat mamak.. ibu perasan saya asik main guna tangan kiri aje pastu bila pegang atau dukung saya nangis.. ayah pegang bahu kanan saya.. apalagi saya jerit la.. ayah kata aniq terseliuh laa... ibu call ummi tanya tukang urut malam tu ayah bawa saya pergi berurut.. nenek tu kata saya dah lama sampai bengkak.. saya jerit-jerit kena urut.. malam tu baru la saya lena tido.... esoknya saya dah mula main guna sikit-sikit tangan kanan ibu bawak gie jumpa doc.. dia kata saya ok sket.. eheheh tapi ibu marah saya sebab saya melasak lagi.. ibu risau saya terseliuh lagi.. eheheheh
Ari ahad... saya dah ok!!! lega ibu...n ayah.. saya kembali sihat!!!... ayah ngan ibu bawa saya gie giant.. balik giant ibu ngan ayah ajak singgah minum cendol.. kat sana saya jumpa burung.. burung tu bunyi arkkk arkkk.. ibu kata burung gagak... sepanjang jalan ke rumah saya ajukkan gagak tu arkkk arkkk.. sampai ayah marah takut nanti suara saya serak!! ahahahhahahahah

Monday, July 14, 2008

Dah Pecah!!

Aritu masa bersiap-siap nak balik JB ayah ngan ibu pakaikan saya jam tweety... saya minta dari ibu masa gie kedai aritu.. ibu ngan ayah sibuk berkemas saya duduk dalam kereta main jam... tiba-tiba terpatah.. ayah masuk kereta aje saya cakap ngan ayah dahh pecah!!!... ayah tanya apa yg pecah pada ibu... ibu pun tak tau.. sekali tengok jam tangan aniq dah patah.. ibu ngan ayah gelak besar la dengar saya kata dah pecah!!!!