Friday, December 28, 2007

Rajin Aniq Rajin

Rajin aniq rajin.. rajin la belajar.. eheheh masa nie ayah tinggalkan saya atas tilam suruh baca buku... tiba-tiba.. ibu jeritt... aniq apa kamu buat nie?? saya pun huhhh nape ibu?? ngan gaya konfius...eheheh saya gelak la... saya amik buku letak atas kepala... dan jalan-jalan la... eheheh ibu ngan ayah geleng kepala tengok saya macam nie....


Wednesday, December 26, 2007

Gambar Pada November 2007

Niela gambar terbaru saya... ibu ngan ayah suruh saya posing... jadi saya posing la....



Nie tanduk lembu saya yang ke-2 tau... topi lembu saya yang dulu dah x ok sebab saya dah membesar... saya dah besar ibuuuuuuuu





Bersantai sebentar setelah penat berposing..... huuuhhhhhh

Monday, December 24, 2007

Saya setelah berumur 6 bulan

Pada 18/12 genap umur saya 6 bulan... Ibu kata wahh sekejapnya anak ibu dah besar... saya sekarang dah pandai kedepan.... bila dah pandai bergerak saya cari awek la.....

Nie kawan saya alamak sape nama dia yer?? Saya lupa la.. ibu... nama awek nie sape yer lupa laa... Awek nie anak uncle Yang kawan ayah saya.... comel tak?? ehehehehhe

Gambar nie bukan saya cari awek tapi cari kawan saya... nama dia black! Black tu meow ibu saya... saya suka kacau dia... tempat lepak dia bawah meja.. jadi saya pun masuk bawah meja juga la....

Sunday, December 2, 2007

Teka saya dimana???

Aaaaa ayah skodeng apa tu dalam baju?? ada apa yer dalam baju ayah?????

Taraaaa ada saya... saya ngamuk2 aritu... semua ayah buat tak kena jadi ayah masukkan dalam baju terus saya diam.... ayah kata laa diam pulak masuk dalam baju.. nak masuk dalam perut ibu semula ke?? Sekali ayah skodeng saya dah krohhhh krohhhh krohhhhh ngantuk rupanya kata ayah.... (Malunya!!! buruk perangai saya kan?? eheheheheh)