Sunday, December 2, 2007

Teka saya dimana???

Aaaaa ayah skodeng apa tu dalam baju?? ada apa yer dalam baju ayah?????

Taraaaa ada saya... saya ngamuk2 aritu... semua ayah buat tak kena jadi ayah masukkan dalam baju terus saya diam.... ayah kata laa diam pulak masuk dalam baju.. nak masuk dalam perut ibu semula ke?? Sekali ayah skodeng saya dah krohhhh krohhhh krohhhhh ngantuk rupanya kata ayah.... (Malunya!!! buruk perangai saya kan?? eheheheheh)


2 comments:

Nadra Farissa said...

hehe... ayah buli ek... comel la aniq ni.. mcm nak cium2.. hehehe

Muhammad Aqeef Aniq Bin Mohd Suffian said...

eheheh comel yer?? farissa pun comel jugak.... :( ayah memang suka buli saya... tapi x pe sekarang saya dah pandai buli ayah pulak....