Wednesday, May 21, 2014

Bercuti...

12-13 Mei lepas ibu bawa abang ke PD.. sebelum tu abang ada minta kat ibu untuk pergi ke PD.. abang nak tido hotel, mandi kolam & main pasir... ibu kata kat abang kalau ibu free nanti kita pergi.. kebetulan 12-13 tu ibu tak jadi outstation.. tangguh minggu cuti sekolah.. jadi ibu ngan yayah bawak abang dan adik bercuti.. pagi 12 aribulan tu abang sekolah macam biasa.. ibu ngan yayah amik abang balik sekolah terus ke PD, tapi ibu ngan yayah rahsiakan nak kemana..abang teka nak balik kampung sebab ada beg tapi ibu kata mana sempat cuti sehari je cuti..huuh rupanya ibu ngan yayah  'suprise' kan abang...
Adik kesayangan abang... huhuhuhuh walaupun selalu gaduh... abang sayang adik abang...

Seronok abang mandi kolam ngan adik.... sampai je petang tu mandi kolam je esok pagi baru pergi main pasir.... tapi sian adik balik PD adik yang sakit.. adik macam abang masa kecik tak boleh main air sangat nanti mula la kena amik neb.. sian adik...

Main pasir ngan adik.. adik sebenarnya geli kat pasir.. pertama kali main pasir sama masa abang dulu.. sekarang tak geli.. huuh sebab tu adik kaku je takut... huhuhuh ombak pun adik takut.. abang ok je lari-lari kat tepi pantai...


No comments: