Wednesday, August 26, 2009

Aksi Saya

Saya berikan aksi bibir mengoda ala2.. nenek nita aka bibir itik... tergudas tak?? ehehhe
Nie pulak aksi senyum masa serius... amacam???
Nie pula aksi senyum nampak gigi.. aka ketawa sambil kontrol time ada awek skodeng...
Ini adalah aksi mengendap aweks sambil senyum....
Aksi ini pula anda akan nampak apabila saya menyelongkar barang... ahahahahah nie la serba sedikit aksi yang dapat di tangkap oleh ibu.. ibu kata aksi nielah paling banyak ibu nampak bila berada dirumah.. suka menyelongkar dan menyepahkan barang... bila ibu dah penat.. ibu akan cakap "Aniq!.. kemas mainan kalau tidak ibu vacum kamu!..." saya takutkan vacum jadi dengan jayanya mengemas mainan... ahahahahahah kenapa ibu ugut nak vacum saya bukan mainan?? sebab bila ibu ugut nak vacum mainan, saya amik mainan yang saya suka dan kata kat ibu "Binkum la ibu..." jadi ibu pun gunakan la taktik untuk meng'vacum' saya....

6 comments:

eimma"s said...

alololo ensem boy nih.... :)

MrsAdi a.k.a June said...

ensem semacam kan aniq nih?..sib baik takde anak pompuan.ekekekeke

Nadra Farissa said...

leh geng ngan farissa la camni.. takut vacuum.. wargahaha.. baru keluarkan dah berpeluh2.. hehe..

Aqeef Aniq said...

untie eimma
tq...

untie june
tunggu adik amsyar la.. boleh kan?? ehehehhehehe

untie farah
sama yea ngan farissa?? ehehhe saya naik atas meja atau kerusi kalau ibu bawak binkum...

adda said...

dh beso dh aniq.. ensem laa

Babynazs said...

Ade ek Aniq senyum time serius, camne tu ek xplen sikit.