Tuesday, October 1, 2013

Kawan Baik Di Rumah

Kawan baik abang ehehhehe dari dia kecik sampai dah besar .. dah gemukss ibu kata.. ibu selalu kata kat yayah.. inilah pakwe gemuk yang encem sambil cium-cium huhuhuh suka lah budak kuning nie kalau ibu dukung peluk-peluk dia.. kenapa ibu kata pakwe ibu? sebab dia suka teman ibu buat kerja, ibu masak kat dapur dia teman.. ibu tengok tv kat hall dia teman.. ibu makan dia tunggu bawah kusi.. tunggu je tau dia tak minta makan pun.. dia tak makan makanan kami.. makanan makanan cat je... pastu ibu tido dia tunggu ujung kaki atau depan pintu.. atau dia tido kat abang kat kaki abang...boleh kata kat mana ibu ada mesti nampak dia la.. peneman setia ibu.. pengacau mainan abang & adik.. apa kami main dia sibuk je...kekadang berebut mainan.. huhuuhu peneman setia ibu kawan baik abang.. huhuhuh 
Dia kena paksa jadi model kain.. ahahahha dengki kan ibu abang kat pakwe dia nie.. huhuhuh
 Nie pulak abang sibuk ajukkan dia tido selepas adik tidokan dia... huhuhuh sekarang nie setiap ari ahad abang ada aktiviti pagi.. apa aktiviti dia.. huuhu tunggu ibu amik gambar baru abang tunjuk... minggu lepas takde.. sebab cuti dan abang pun balik kampung jumpa atok.. huhuhh

No comments: