Monday, August 5, 2013

Pengacau

Huhuhuh tajuk je rasanya tau siapa orangnya.. mestilah adik abang yang comel.. amaneena.. semalam abang minta kertas kat ayah nak menulis.. dia pun sibuk minta juga.. ibu suruh bukak meja dan tulis atas meja.. mula-mula ok je dia menulis.. lama-lama boleh plak dia menulis sampai ke kertas abang.. bila ibu tegur mula la dia buat angkara...


Nie pulak gambar abang benjol.. bukan salah abang.. masa balik dari sekolah KAFA, abang nak gie tunggu Makcik Huda ada kawan main baling batu dan terkena abang... masa tu abang lalu dekat tak sangka terkena.. masa balik tu ibu tanya abang ada pening tak? bila abang kata pening ibu terus bawak ke klinik.. Dr Guna kata takde pape.. semuanya ok Alhamduillah.. lega ibu... huhuhu ibu pesan lainkali kalau nampak kawan main batu ke apa-apa jangan dekat nanti terkena lagi.. huhu baik bu.. aritu abang beli bunga api pop tu.. disebabkan takut kena marah ibu dan Makcik Huda dah datang abang tak jadi main buang dalam tong sampah huhuh ibu gelak je.. ibu kata nak main boleh tapi jangan dalam rumah nanti bersepah dan ada budak tukang kutip makan.. huhuh siapa lagi pengacau la... kalau abang main dia ada je nak kacau kalau tak dapat ada je taktik dia supaya berjaya... abang geram je.. tapi ibu selalu pesan banyak sabar ngan adik sebab dia kecik lagi tak faham.. jangan pukul adik kuat2.. kalau geram pun pukul pampers dia je.. huhuhuhu kekadang abang ilang sabar juga ngan budak kenit nie.. huhuhu amapp bu...

No comments: