Monday, April 1, 2013

Cuti Sekolah

Minggu lepas cuti sekolah.. kawan-kawan gie ke mana yea?? abang balik kampung jumpa atok.. masa kat sana abang gie Legoland... huhuh best! abang nak pergi lagi tak puas main.. sepatutnya abang gie dengan ibu, makcik, Iman & Alia, tapi masa ibu dah siap-siap nak pergi adik tak sihat plak.. ibu bawak adik ke klinik.. ibu minta edot yang bawa & jaga abang sebab kalau kami bertiga je ngan makcik pengsan la makcik..
Tempat wajib bergambar kalau sampai sini.. eheheheh walaupun cuti sekolah tapi orang takde la ramai sangat...
 Kalaulah abang ada lego banyak nie macam-macam abang boleh bina...
 Kami yang pergi.. edot takde jadi tukang amik gambar... 
 Berlumba ngan kak iman... huhuhuh
 Abang takut tinggi.. huhuhuuh
Kegemaran abang... abang bina kereta lumba tapi masa abang letak kat track belakang tertonggeng kereta abang.. bila tunjuk kat ibu gambar kereta yang abang bina ni, ibu kata kalau nak bina kereta yang boleh meluncur tak boleh berat kat depan sebab tu tertonggeng.. ahahah alamak silap teknik la bu...
Dapat belon dari clown... abang nak pedang dua.. dia buatkan abang pedang sama ngan warna baju.. huhhuhuh muka kepenatan...
Abang naik kapal terbang nie 2 round sebab orang tak ramai.. kalau ramai tak merasa la.. ehehhehe
Balik tu semua keletihan... tapi puashati.. abang ngan kak iman nak pergi lagi ada mainan yang tak sempat abang main sebab dah penat, walau matahari tak nampak tapi panas. Acih ibu belanja abang... huhuhuhuh 

No comments: