Wednesday, September 28, 2011

Jejaka Perasan....

Semalam masa abang tunggu ibu beli barang kat Jusco.. ibu pantang berpeluang ke Jusco.. kalau kata 5 minit.. makan masa 15 minit.. penat abang menunggu.. apa yang dibelek pun abang tak tau... ehehehehhehe
Lepas yayah sms ibu kata kami dah tunggu kat luar... abang dan yayah pun berjalan-jalan... yayah dukung abang atas bahu sambil tu abang meninjau la sana & sini... sekali abang terpandang seorang kakak...

Abang : Yayah.. ada kakak cantik la...
Yayah : Mana???...
Abang : Tu.....
Yayah pun menjengah ternampak seorang kakak sedang duduk ditepi jalan dicelah kereta-kereta yang parking...
Abang pun berjalan menuju ke arah kakak tadi.. tapi bertentangan jalan...dan abang pun duduk..
Yayah : Abang kenapa duduk sini??
Abang : Iyalah ada kakak cantik tu...
Yayah : Kenapa plak??
Abang : Iyalah nanti kakak tu tengok abang... abang kan handsome...

Yayah pun tengok kearah kakak tadi... kakak tu tersenyum... Bila ibu sampai yayah pun citer ngan ibu... ibu punya gelakkan abang... ibu kata huhhhh perasan!!!... mihahahhaha

Abang selalu cakap ngan ibu... Anak ibu pandaikan?? Anak ibu handsome kan??? Selalunya ibu akan memberi reaksi tercekik atau nak terpengsan.. huhuhuh tak sporting la ibu nie... :D
Gambar raya abang belum diupload.. angkara ibu asik lupa nak amik.. huhuuh

1 comment:

Nadra Farissa said...

Abg Aneeq mmg hensem pun... :D