Tuesday, June 21, 2011

Teman Lelaki Ibu

Ibu ada teman lelaki......siapa teman lelaki ibu?? mesti la abang aniq... aritu masa ibu puji abang sebab tolong kemas, tolong lipat & susun baju... abang pun dengan bangga nya kata kat ibu "Iyalah abang kan teman lelaki ibu!!" apa lagi ternganga la mulut ibu... ibu tanya ngan yayah mana abang dapat teman lelaki nie?? yayah kata apa lagi conan la ni... ehehehh abang pun sengeh aje.. yayah nie tau aje tau abang dapat dari mana...
Bila dah dengar abang cakap gitu... ibu pun apalagi senyum memanjang la dan cakap.. ooo kalau gitu yayah teman lelaki ibu jugak la yea?? abang pun buat muka tak puas hati... mula nak jadi pesaing yayah...
sejak dari tu ibu suka kenakan abang.. kalau abang tak mau buat apa2 yang ibu suruh.. ibu kata takpe la ibu suruh teman lelaki ibu yang besar buat.. dia rajin.. baik.. sayang ngan ibu... oleh kerana tercabar.. abang buat juga... mana boleh abang kalah ngan yayah... abang tak kan meng'kalah'
Bukti pesaingan sengit... apa je yang yayah pakai & buat.. abang akan buat jugak....


Samakan saya ngan yayah??? pakai kasut, seluar panjang.... pakai glove & jacket... baru la boleh bersaing... eheheheh

Nie pulak aksi mengemas... terlampau "rajin" mengemas.... tapi disebabkan nak jadi teman lelaki ibu... kemas sambil baring pun jadi... ehehehheheheheh

Kena berpakaian kemas.... complete semuanya.. sebab ibu tak suka teman lelaki yang selekeh... eheheheheh walaupu nak gie kerumah mbak... kena set rambut ultraman... jacket, kasut, suar panjang... dan glove....
Sekarang inilah senjata baru ibu abang.. kalau apa2 je mesti ibu akan kata.. "kan teman lelaki ibu... kalau tak ibu cari yang lain"... huhhhh ibu!!! mana boleh... abang kan teman lelaki ibu!!!!

2 comments:

Rozita said...

hahaha... x daya teman lelaki... memang menyemart hero sorang ni...

Mama Zara said...

smartnya abang aniq!