Saturday, January 1, 2011

Family Day - A Famosa - Part I

Pada 17-19 Disember aritu.. abang, ibu dan yayah bercuti ke A famosa..Deda yang plankan untuk kami semua... Ari Jumaat 17 aribulan tu.. abang pergi dulu ngan anchap sebab ibu dan yayah kerja.. ibu dan yayah tiba dah malam...masa kami semua sibuk makan..setelah kelaparan sebab dah 2 pusingan saya mandi kolam.. eheheheh gambar waktu makan takde sebab semua dah kelaparan.. ehehhehehe
Pelampung spiderman Aliya...
Nie masa baru sampai... masa nie Aliya.. Kak Iman ngan Mama belum sampai.. abang dah tak sabar nak masuk kolam.. walaupun hujan renyai-renyai...
Abang Nol jagakan abang.. sebab abang tak pandai berenang lagi.. ehehehhe
Malam ibu sampai.. abang buat demo macam mana abang berenang.. eheheheh punya la seronok..
Bangun pagi semua dah berendam... sebab pukul 12 dah kena checkout dari Villa.. nak ke Safari..
Bangun je tidur masuk ke kolam lagi... tengok gambar abang masih menguap.. ehehehehe
Aliya... Kak Iman.. yang berenang tu jerung.. eheheh Anchap.. abis semua lari takutkan Anchap.. Deda.. Anis.. & Mak Chik
Kolam dia kat depan rumah.. mujur villa atas bukit.. mandi takde orang yang nampak eheheheheh
Inilah Villa nya... Lot 811.. eheheh mujur bukan Lot 611.. kalau tak sama cam Ceria... Keta Yayong.. Mak Chik.. Anchap.. Ayahuda & Keta Ibu... Ayahuda takde sebab ada conference kat Singapore.. Abang Nol wakil...sebab lepastu nak bawak Atok balik.. ehehehehe
Adik Liya yang bagak(berlagak).. ibu nak amik gambar tak mau.. nak yayah je yang amik.. eheheheh adik Liya pandai berenang guna pelampung...
Abang pinjam pelampung kak Iman..
Abang ngan Kakak Semah... anak ayahngah... Bibir abang dah biru.. ibu suruh rehat dulu tepi kolam.. ehehehe

No comments: