Thursday, December 2, 2010

Pesanan Kepada Yayah

Kalau yayah nak kemana-mana tinggalkan abang ngan ibu.. ada je pesanan abang untuk yayah.. samada gula-gula ke mamee ke... minggu lepas ada pesanan untuk yayah... dari yayah mula bersiap sampai yayah naik kereta... inilah pesanannya....
Buat pesanan dengan penuh teliti supaya yayah tak salah beli...
Apa yang abang nak?? abang nak thomas.. macam abang tengok kat iklan...
Thomas yang ada lubang kecik...dengan angkut besar... dengan tren dia macam nie...
Bila rasa kurang selamat rasa-rasa yayah tak beli... abang pun nak ikut yayah la.. ehehheheheheh
Ayat perlu diulang berkali-kali supaya yayah tak lupa... tak sampai 15 minit yayah pergi abang dah tanya ibu.. "Ibu.. mana yayah nie lamanya tak balik-balik.." huhuhuhuhuhuhuhu

4 comments:

adda said...

dah besar dh anak teruna ko ni idah.. bila nk kasi adik ni??

MummyGurl said...

hahahha pening yayah nak ingat pesanan abg,description panjang berjela*ibu ajar ye?*hihihi

Aqeef Aniq said...

Adda: a'a abang dah beso.. adik abang?? adik abang ada nama alia hik hik hik... kembar abang tu

Untie Ijan: Kena detail.. kalau tak yayah tak tau yang mana nanti salah beli... eheheh ibu pun pesanan tak detail macam abang kalau pesan kat yayah...sebab tu yayah kekadang salah beli.. ehehehheheheh

Mama Zara said...

aniq...aunty wani tag aniq-join contest si manjaku comel, jom :)