Friday, October 15, 2010

Kembar???

Beberapa bulan yang lepas.. ibu ada letak gambar adik Alia kat facebook ibu.. ada kawan-kawan ibu ingat nie gambar abang dipakaikan baju kurung.. eheheheh ibu kata walaupun anak ibu jambu tak tergamak nak pakaikan baju kurung.. ehehehehInilah gambar yang ibu upload.... macam abang ke???

Ni gambar abang masa sebaya Alia... sama??
Disebabkan orang kata muka abang sama ngan adik Alia, yayah amik la gambar kami berdua dah ibu letak kat facebook.. ramai yang kata memang sama?? iyeke??
Ibu kata bagus la muka sama perangai pun sama.. cuma lain versi je versi lelaki n perempuan eheheh agak2 kalau adik abang perempuan sama camni tak?? aaahhahahah Raya baru nie mak busu ngan mak ngah saya datang beraya rumah mama.. terserempak ngan adik Alia... dia panggil ibu dan cakap... "Kak macam aniq.." Ahahahah sah2 la.. memang kembar kami berdua Minggu lepas masa ibu bawak abang ngan adik Alia gie kedai.. ada sorang makcik nie tegur ibu...makcik tu kata " Setaun 1 ke??" Ibu pun gelak.. Ibu kata " Ehh tak la anak saya yang besar tu.. yang nie anak buah" Makcik tu pun jawab "ooo ingat setaun 1 kalau setaun 1 macam nie letih la"
Ahahahaha paham kan kenapa makcik tu kata gitu.. tu baru dia tengok sekejap perangai kami berdua.. kalau lama??.. balik rumah ibu citer ngan atok.. ibu kata kalau betul setaun 1 macam nie.. ibu tinggal tulang.. ahahahhaha sian.. ibu tinggal tulang yea??

1 comment:

adda said...

mmg sejibikk la idah