Wednesday, September 1, 2010

Saya Tak Sihat

Sejak smalam abang kena sakit perut dan asik ke toilet aje... huhuh sampai merah punggung... bila nak beyak aje mula la abang buat muka... malam tadi ibu dah bawak abang jumpa Dr. Guna.. pagi nie abang cirit lagi dan ibu tengok ada darah sket.. terus ibu bawak abang ke An Nur... kat An Nur.. abang jadi budak baik.. duduk je diam-diam.. ibu pun pelik.. selalu tak dapat la abang nak duduk diam-diam... lepas check semua... Dr suh abang makan ubat.. kalau tak ok gak dia kata abang kena admit.. huhuhuhu abang tak nak.. abang janji abang rajin makan ubat yea....
Arini abang tak gie mbak kinah ibu jaga abang kat rumah... huhuhuh acih ibu....

Lena abang tido selepas kurang tido malam tadi....

Ubat-ubat yang abang kena abiskan....cayok-cayok... Doakan abang cepat sembuh yea.
Masa dapat ubat nie ada ubat lain.. ibu mintak ngan Dr... bekalan ubat.. ibu cakap ngan abang "abang banyaknya ubat camne abang nak makan nie??" Abang jawab " Takpe bu nanti abang boleh besar" eheheheheheh Ibu tepuk dahi.. kakak nurse plak gelakkan saya... Betul ke makan ubat boleh besar???

2 comments:

Nadra Farissa said...

auntie doakn cepat2 sembuh aneeq dah nk dkt raye ni..

Aqeef Aniq said...

mekasih auntie..;)