Lakaran Saya

2 ari lepas yayah ajar saya camne nak melukis menggunakan paint... sesi berlangsung selama 1/2 jam... yayah ajar camne nak gunakan color, lukis bulatan & segiempat... selepas berlajar saya pun tido... sebab sesi tu berlansung waktu malam masa saya tak boleh tido... Keesoknya waktu yayah pergi kerja.. saya pun minta ibu bukakan lukis2.. ibu pun pelik camne saya boleh tau paint.. ibu pun bukak.. saya terus memilih color.. dan melukis... nielah hasilnya....lepastu ibu suruh la saya lukis bulat-bulat... ibu terkejut sebab saya bukan lukis.. tapi amik gambar bulatan yang kat tepi tu dan lukis bulatan.. ehehehehe terus ibu call yayah tanya.. yayah ajar aniq ke??? Lepas tu ibu suruh saya lukis segiempat... nielah segiempat yang saya lukis... eheheheh macam-macam ada....
Nie pula lukisan campuran bila ibu tanya saya lukis apa... saya kata saya lukis kapal terbang... tapi ibu gelakkan saya .. ibu kata tang mana datangnya rupa kapal terbang tu... ahahahahah

Comments

kasihibu said…
wah...dia sudah maju setapak lagi....!!!chayok.....