Birthday Party Min

Ari Sabtu yang lepas 07/11/09.. untie Melor jemput saya, yayah n ibu ke Birthday Party Min Ke-3 kat rumah untie Melor di Kota Warisan... Yayah kata majlis pukul 4.30... sebelum pergi tu singgah Jusco beli hadiah tuk min... Saya ngan yayah tunggu dalam keta.. ibu saja yang pergi beli... saya dah ngantuk.. yayah kacau saya.. last2 saya pun tertido... sedar2 saya dah berada depan umah Min.. biasa la bangun tido kan saya bad mood sket.. asik berkepit ngan ibu.. bila engine dah panas.. abis semua mainan Min saya jadikan mainan saya sendiri.... ehehehheheInilah dia untie Melor & family... yang baju hitam ngan merah tu bukan yea.. baju merah tu anak uncle Yang.. yang baju itam tu sepupu Min kalau x silap...Masing-masing ngah mengadap kek....Nielah kek Min..cantek kan kek dia..Strawberry Short CakeNielah mainan Min yang saya jadikan mainan sendiri... ahahahhaha Dengan penuh gaya saya main....
Gaya saya bersama rambut yang baru dipotong....
Nielah pulak gambar masa kat rumah sebelum pergi rumah Min... sibuk memanjat tangga...

Comments