Tuesday, October 27, 2009

Dialog Saya & Ibu

Semua kejadian berlaku malam tadi.....

Kejadian A
Ibu tengah basuh baju.. dan mengemas dapur.....
Aniq: Ibu.. ibu.... tolong kaki aniq sakit...
Aniq: Ibu.. ibu.. tolong kaki aniq sakit(sambil jalan seret kaki)
Ibu pun menjengah ke ruang tamu....
Ibu: Kenapa kaki aniq tu???
Aniq: Ahahahahahah(sambil lari seperti biasa)
Ibu: Cesss berlakon lebih.... yayah.. yayah.. tengok anak yayah nie!!
Yayah: Yaaa kenapa??
Ibu: Aniq tunjuk yayah camne jalan kaki sakit....
Saya pun berjalan sambil seret kaki....
Yayah: Adoiiiii!! sambil geleng kepala...

Kejadian B
Aniq: Ibu aniq tak mau tengok citer robot... Robot nie tak mau(Citer TV3)
Ibu: ooOOoo aniq tak nak tengok citer robot nie ke??
Aniq: Tak nak la ibu aniq nak tengok lain .. eeia(ceria)
Ibu amik remote cuba mengelak dari menekan chanel 611 sebab kalau dah tengok Ceria ibu takde peluang tengok citer lain dan saya pun akan tidur lambat eheheh dah tau taktik ibu..
Ibu: Emmm arinie ari apa yea?? (sambil ibu tekan remote)
Aniq : Ari raya!!!!
Ibu: Haa???? ahahahahha yayah... yayah.. yayah!!!!!!!! aniq!!.... (sambil panggil yayah kat atas)
Yayah: Haaa kenapa??? aniq buat apa???
Ibu: Hahahahah aniq kenakan ibu...ibu tanya ari apa dia jawab ari raya!!!... ahahahhaha
Yayah & Ibu pun ketawa sakan....

2 comments:

eimma"s said...

sabo je la aniq ni..akai byk ni...

mummygurl said...

hahahaha ibu dipermainkan ;)