Pekerja Bawah Umur

Pada malam 31 ogos yang lepas saya telah dipaksa oleh yayah mengelap kereta... huhhh pekerja bawah umur nie... masa nie ibu takde ngah gosok baju kat atas.. ibu mintak ayah temankan saya.. sekali yayah paksa saya mengelap kereta ada ke patut??? yayah nie!! saya pekerja yang garang tau... ehehehehe



-------------------------------------------------------------------------------------------------
Yayah terkena lagi... eheheeh saya memang suka kenakan yayah ngan ibu... almaklum sekarang nie saya tengah menambahkan skill saya dan camne nak praktik kalau bukan dengan kenakan yayah ngan ibu.... kali nie yayah kena sebab yayah suka kenakan saya... amap yayah. eheheheheheh

Situasi A1...
Saya tengah khusyuk menonton citer Ultraman kesukaan saya...asik2 citer yang sama yayah kata... sambil yayah ajukan.. "I see you after 10 years.. 10 years!" , "Aradessss","Daburissss" ehehehehe
Yayah: "Eiiiii tengok mamen air liur meleleh2....."
Aniq: Tengok yayah sambil jeling "Sibukkkk aa"

Situasi A2
Yayah : Bersin..." haaasyummm.... hasssyummmm"
Aniq: Apa nie yayah... meleleh2....
Ibu & Yayah : Hahahahah sambil tergolek2 ketawa...
Aniq: Senyum je pastu gelak jugak....

Comments

Unknown said…
meh, cuci kete ummiamsyar sekali. bleh...