Wednesday, June 17, 2009

Birthday Party In Advanced

Ari ahad 14 Jun 2009... ibu ngan makcik wat birthday party untuk saya ngan Alia... Birthday saya sebenarnya esok 18 Jun tapi ibu kata alang-alang dah balik JB sambut sekali la ngan Alia..in advanced ibu kata.. Alia.. birthday dia 14 Jun sama ngan maktih... Tema aritu Putera & Puteri... ehehehe amacam encem tak saya?? ehehehe Dada jumpa baju seperti yang ibu idamkan.. eheheheh ibu kata nasib la boleh bertahan.. 2 orang puteri lagi abis acara tiup lilin je dah tukar baju.. saya boleh bertahan sampai ke petang... ehehehehe
Masa majlis tu Kak Iman pun potong kek jugak.. Kak Iman lagi dahsyat in advanced 6 bulan.. ehehehehehe sepatutnya birthday Kak Iman 30 Disember.. Makcik kata nanti Kak Iman jeles saya ngan Alia tiup lilin n potong kek.. jadi buat sekali la.. jimat!... ehehehehehe
Nie la kek birthday saya.....Nie pulak kek kami bertiga...Alia.. Saya.. & Kak Iman..Ngan Yayah...Tak sabar nak tiup lilin dah.. sebab tu ibu pegang je saya.. lagipun sebelum tu saya dah buat angkara.. saya nak letak sendiri lilin atas kek Alia.. sian kek Alia cacat sikit... amap iya...

Terdapat kekecohan... ehehe lilin saya dah padam sebelum saya tiup.. akhirnya saya tumpang tiup lilin Alia... Alia pulak ngamuks tak mau pakai baju puteri ehehehehe Baca doa selamat..amin....Ibu panggil saya PPM.. Putera Perosak Majlis... eheeheheheAlia seronok sangat potong kek...Antara kawan-kawan yang hadir....
Menu aritu... nasi ayam... dan satay... Nampak je satay saya terus lapar.. ehehe maklum la bangun tido mesti la lapar...Puteri Iman... ehehe Kak Iman panggil baju nie Baju Puteri Gemuk.. eheheeh siap ada rama-rama lagi kat tanduk Kak Iman...
Selepas majlis.. saya jumpa skuter nie.. skuter kawan Dada... apalagik saya naik la...

3 comments:

Umi Aida said...

ensem laaa besday boy..

Nadra Farissa said...

hensem nye.. PPM.. :D
siap ngan bow tie lagik...

Babynazs said...

Nsemnye Aniq, bile nak jumpe lagi nie ek???