Monday, May 18, 2009

Mandi Manda

Semalam yayah bawak saya gie main air kat Sg. Congkak... untuk pertama kalinya umur hampir 2 taun saya dapat main air sepuas-puasnya.. yayah ngan ibu pada awalnya tak mau ikut uncle pakku.. uncle ameant.. uncle adi ngan uncle hussin.. maklum la saya kan dipantangkan mandi kolam atau air terjun nie.. sebab takut saya asma... tapi akhirnya yayah ajak joint gak.. sampai sana.. nampak je air saya terus ajak ibu.. mula-mula main kat tepi2 aje.. sebab ibu tak bawak baju lebih.. bila ngan yayah.. saya dapat main kat tgh sket.. baru best ada arus kan yayah?? ehehehe bila yayah rasa tangan n kaki saya dah sejuk n biru yayah ajak saya naik.. tapi saya tak mau sebab tak puas main air.. terpaksala yayah gunakan pelbagai taktik... sebenarnya yayah takut nanti kalau saya selsema.. atok pah marah yayah.. eheheheheh
Acih uncle adi pinjamkan saya pelampung car nie yang akhirnya jadi milik saya... eheheh uncle adi bukan bagi pinjam.. bagi terus kat saya.. mana saya nak bawak car nie yea... ehehehehe
Aksi minum air.. sempat lagi tu.. ehehehheh


Buat muka sedih masa nak balik... sebenarnya saya nak main air lagi tapi ibu tak bagi.. uncle pakku kan dia dengki saya.. ajak masuk dlm air.. huk huk hukkk

2 comments:

Anonymous said...

Syoknye Aniq main mandi mande ek? Auntie pun nak pinjam le Pelampung Car tu?:P

fadh said...

best nyeeeee.. aku dah lama tak bawak budak2 ni main air!