Monday, May 11, 2009

Antuuuu

Semalam ari ibu kan?? pagi-pagi saya dah buat kejutan untuk ibu... eheheh semalam pagi.. mata ibu lekat.. saya dah bangun ajak ibu turun bawah.. ibu kata ibu ngantuk la aniq... saya pun diam main mainan saya... tengah saya syok main tetiba saya dengar ibu jerit... Aniq!!!! aniq buat apa nie??? saya terperanjat... + takut kena puk ngan ibu.. terus nangis tersedu2.. bila saya dah tersedu2.. kejap lagi ibu ketawa guling-guling n panggil ayah suruh tengok saya... kenapa yea?? nie la aktiviti saya dipagi hari ibu... suprise untuk ibu... untuk pertama kali saya dapat main bedak sepuas2nya.. abis 1 bekas bedak saya kejakan untuk jadi landasan kapal terbang saya..ibu kata nasib bekas kecik kalau besar??? ehehehehe hp ibu pun abis putih saya kejakan... ibu kata "Huhh nasib hp lama... kalau yang baru ibu korek tabung aniq!" ehehehe amap ibuuu...


nielah hasil kerja tangan saya... kreatif tak ibu??? ehehehehe sebelah saya tu la bedak yang saya abiskan..

comei tak??? ehehehehe antuuuuuu saya takutkan ibu...
aduii gatainya idung saya...

video

kawan2 sila lihat video saya main bedak yea... ehehehehe

1 comment:

fadh said...

muahahahaha... tu baru sorang laili...

aku ni.. 2 hero.. abis satu umah berdebu putih ko tau!

muka toksah cakap laaa.. dah cam antu tepong!