Wednesday, March 11, 2009

Saya Kembali..

Eheheh dah lama saya tak beraksi yea... ehehhe ibu ada amik gambar saya kat rumah baru tapi ibu tak sempat nak bagi kat saya untuk tunjuk kat sini... apa citer saya?? apa khabar saya???
Saya baik alhamduillah cuma sesema sket.. dah dekat 3 minggu tak ok2.. sampai naik bengal kepala saya.. bila bengal kepala mula la saya buat hal.. pastu mula la ibu pun jadi singa... bila ibu jadi singa.. saya jadi baik la.. eheheh sian ibu asik jadi singa sebab saya je...
emm sekarang nie ibu kata saya penakut. eheh nape?? ehehhe ada sekali tu saya.. ibu.. yayah ngan acap.. tengok citer Zombi Kampung Pisang... tah macam mana saya ngeri tengok zombi tu muka dia putih aje terus saya duduk diam2 atas pangku yayah.. bila yayah bangun saya terus peluk ibu plak.. dah la acap ketawakan saya sambil takut2kan saya zommbiiii.. zommbi.... bila citer tamat saya ok je.. pastu saya takutkan acap balik... "ommmbiiii ommbiiii... anttuuuuu" dengan gaya2 sampai gigil2 ... pastu aritu masa yayah ngah betulkan astro kat rumah baru.. saya ngah tengok citer apten oleh (Kapten Boleh) ngah sedap2 tengok sekali ada mumia.. apa lagi saya duduk atas kerusi sambil pandang dinding... pastu ada lagik mumia.. saya gie depan pintu.. pastu tengok mumia tu kejar orang saya pun lari pergi luar teman yayah n ibu betulkan astro.. terus ibu suh pakai kasut main kat luar... huhh lega mumia tak kejar... tapi ibu ngan yayah kan dia gelakkan saya sebab takut... ada sekali tu saya.. yayah n ibu keluar malam.. sampai satu kawasan lapang tu saya cakap ngan ibu "annntu" yayah pun jawab "ommmbi" sekali yayah kena marah ngan ibu sebab takutkan saya... ibu kata "Ibu tak suka aniq jadi penakut!" baik ibu saya cuba jadi budak berani "Aummmmm" ehehehe
Minggu lepas saya balik JB jumpa tok pah.. mama.. maktih.. makchik.. yayong(ayah long) ayah(pakcik) ngan Iman... bby alia pun ada... ibu ngan yayah bawak saya balik kampung sebab saya dah rindu ngan orang JB... mana tau saya rindu?? eheheh saya kalau dah rindu kat orang JB kalau call mesti tak mau letak.. nangis sampai berguling2.. eheheh apa la aniq nie malu kan?? kan ?? kan??